2 dagar..

Idag har varit en händelserik dag, och min ilska har varit på topp... usch.. tur att jag har Jokke och att jag klarade tygla mig... annars hade det inte slutat bra..

Har varit hos svärmor och druckit kaffe och busat med Ronja och Bianca.. skulle lekt på andys idag men där var stängt så det får bli en annan dag.

på onsdag morgon får vi besked om lägenheten och vad vi längtar !!! Vi försöker att inte hoppas på för mycket men de är ju inte lätt.. vi vill ju så gärna ha den !!!

Nu ska vi titta på filmen som vi skulle sett igår, sen är det fotbollsgalan och sängen i lagom tid, jag ska upp tidigt då det är skola imorgon, sen jobbar vi båda kväll.

Ha en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 fast ja trodde tre så ja va tvungen o gissa antingen 2 eller 4 ! =D kram

2008-11-17 @ 22:16:19
Postat av: Anonym

Varför har din illska varit på topp?

2008-11-18 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0