Tatuering..

Snart är det dags för nästa tatuering, och jag velar framoch tillbaka vad jag ska göra... jag vill bli lika nöjd med den jag har för det är jag verkligen !! fast den har tappat mycket färg så jag får fylla i den snart.

Mycket jobb just nu, är ledig på lördag och då har jag jobbar 14 dagar i rad.. Goa pengar : )

ska titta på lägenhet imorgon, tycker jag om den så är den min, står först i kö : ) såfall flyttar jag in sista februari eller första mars.

På lördag blir det utgång, och det ser jag verkligen fram emot. Vet att vi alltid har lika kul jag och Lisa och jag känner att jag behöver skaka på rumpan lite : )

Nea- Jag är verkligen jätte glad för din skull !!!!!! : )


Krisse - Jag saknar dig så otroligt mycket !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket uteställe ska ni på ? (kikade förbi igenom mizzsofie=)

2008-01-23 @ 23:39:17
URL: http://maddza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0