Tack.

Verkligen ett stort Tack min vän Linda, du är vekligen helt underbar. Tack för ditt stöd.

Hade kanon trevligt på nyårsafton, blev massor med lekar, singstar och god mat och dricka : ) och sjävklart trevligt sällskap : )


Kan inte fatta att du är borta.. Saknar dig så otroligt mycket, tänker på dig hela tiden. Idag är det en vecka tills din begravning. Ska bli skönt att ha någonstans att gå när man vill prata med dig.


Maja och Linda är mina små änglar : )

Svar till Fia, vilket hade vi rätt om på nyår? : )

Idag har jag jobbat 07.00-16.00, sen nu ikväll blir det nog ganska lugnt.

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: linda

tack sjä'lv underbara du..
jag finns för dig dag som natt..
tycker om dig super mycket "svea"

2008-01-02 @ 16:36:30
URL: http://www.majazippert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0