Kär..

Och galen : )

Har knappt sovit inatt, blir galen på mitt gips. Och sen vaknade jag och hade nackspärr, verkligen inte kul !!
Detta börjar bli riktigt tröttsamt.

Har legat i soffan och tittat på vänner, ovanligt? : ) Idag klarade jag att duscha helt själv, inte det lättaste ska jag säga.

Ikväll hade jag tänkt titta på 50 first date.

Ha en bra kväll.


Krisse, drömde om dig inatt, saknar dig så det gör ont. Jag vill verkligen inte fatta att du är borta. Jag kommer aldrig sluta älska dig, och du kommer alltid att vara en del av mitt hjärta !

Kommentarer
Postat av: sara

ja det är verkligen skönt att man kan använda lite kläder nu, har inte funnits så mkt jag kunnat ha på mej när jag vägde 39 kilo i december!
Hoppas på att ja får behålla detta å att jag kan få några kilo till:)
Ja det är skönt att han lärt sej gå på toa, har iaf betämmt att han ska vara helt blöjfri till sommaren!
Jo det kändes lite ruttet, ska inte gå dit fler gånger iaf:)

2008-01-29 @ 20:32:40
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0