Världens bästa pojkvän !!

Min underbara pojkvän erbjöd sig att jobba min kväll så jag kunde vara hemma och packa, han är bara för bra för att vara sann. Så nu jobbar och sliter han och jag har precis varit uppe och solat, ska sätta i lite färg ihåret sen återgå till mitt packande.

Skulle tvättat idag, men när vi kommer till tvättstugan då har någon tagit vår tvättid, sånt gör mig irriterad, tråkigt med eftersom det var sista chansen innan vi flyttar. Men jag får ta och tvätta 06.30 på måndag morgon, verkligen skit kul !!!

Nu sitter jag ju här i min ensamhet, kom precis på att jag har cider hemma, den nya cidern så god är den !! Sen ett helt flak med öl så jag kanske ska ta mig en sån och sätta igång musik på högsta volym så blir det nog helt plötsligt riktigt kul att packa, det låter som en kalas idè så det gör jag.. : )


Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0