Vaktis..

Idag fick jag sovmorgon till tio, vaknade när vaktis kom. Skulle titta lite här sen fixa handtaget till balkongen (så nu kan du stänga efter dig Julia) Känner mig lite halvseg idag, men det är ju inte så konstigt med tanke på att vi bara slöade igår, men det var skönt och behövande..

vi hyrde nya batman igår och den var riktigt bra, tyckte dock den var lite väl lång.. varade i 140 minuter. Men som sagt den var bra, vi hade en heldag med bara massa mys och sånt härligt.. åt marängsvis och middagen blev riktigt god.

Idag börjar allvaret för oss, nu är julen slut så nu är det dags att ta tag i livet. Blir inget onyttigt ätande förutom lördagar, och Jokke ska ta tag i sin träning efter två veckors vilande och jag i min powerwalk. Och det börjas redan idag, så när vaktis har gått ska han ner till gymmet och jag ut på min powerwalk.

Sen ska vi in och göra stan, jag ska se om jag hittar någon klännig, och Jokke får vara smakråd. Sen ska vi hälsa på hans mamma och ev äta lunch på subway.

Hoppas ni alla får en bra dag.

PussochKramochHej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0