Haha en LITEN lista

1. Din bästa egenskap: Omtänksam.

2. Din sämsta egenskap: argsint.

3. Husdjur:  har inget.

4. Favoritglass: Ben & Jerry's new york super fudge.

5. Hårfärg: Brunt med lite rött i.

6. Gillar: Jokke.
7. Favoritmat: Tacos.

8. Favoritdrink: Rosa pantern.

9. Musiksmak: Radio.

10. Senast köpta skiva: Oasis till Jokke

11. Bästa låten i världen: Bara du med Lasse stefanz

12. Skriver du dagbok? Jag bloggar...

13. Vad ville du bli när du va liten? Frisör.

14. Blev du det? Nej, men än är det inte ett dött  lopp.

15. Har du någon nojja? Nej inte vad jag vet..

16. Känner du en mytoman? Ja, det gör jag.

17. Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar jobba, eller om jag är ledig och så.

18. Vad ska du göra ikväll? ha gymnastik och sen mysa med Jokke.

19. Hur många syskon har du? 2 brödrar.

20. Vad gör du nästa år? Förhoppningsvis något kul !

21. När skaffar du barn? Snart hoppas jag.

22. Skulle du göra abort om du blev gravid? Väljer att inte svara på det.

23. Har du utländska föräldrar?  nej.

24. Vad har du ont? i ryggen.

25. Vad tycker du om idrott? fotboll är skoj.

26. Gillar du musikaler? mycket, och storfavoriten är såklart mamma mia.

27. Hamburgare eller sushi? Hamburgare.
28. Vad har du IG i? gymastik ironi det.

29. Vilket museum var du på senast? var nog när jag gick i skolan, så det minns jag inte.

30. Har du piercing? Ja, två i tungan, naveln, näsan och läppen har dock inte dem i.

31. Har du tatuering? Ja, en på handleden, en på ankeln, en på magen och en i svanken.

32. Var du glad igår? Ja

33. Kaffe eller Te? Kaffe.

34. Hur många har du kysst? Bra fråga...

35. Person som du alltid kommer vara kär i: Jokke, 

36. Barnprogram du avskyr? kan inte komma på något nu..

37. Du ångrar att du inte...: träffade krisse dagen då vi skulle gjort det.
38: Du var___ när du förlorade___:  haha det du..

39. Använder du nässpray? är beroende..

40. En låt du önskar att just DU hade skrivit: "du är allt"
41. En sak du stulit från en kompis? Godis.

42. Hur ofta dricker du läsk? Väldigt sällan

43. Könssjukdom: Aldrig haft någon.

44. Beskriv dig själv med 3 ord: Omtänksam, kärleksfull, rolig.

45. Har du nån gång varit deprimerad? Ja.

46. Vad har du för humor: Skrattar åt det mesta.

47. Har du fått vänner via WEBBEN? Ja.

48. Drömmer du? Ja.

49. Har du investerat pengar? Ja.

50. Har du mycket pengar på banken? Tillräckligt : )

51. Drömresan skulle vara att åka till: Paris

52. Din högsta önskan: Att leva lyckligt och få ett kärleksliv.

53. Har du besökt nått nöjesfält? Ja.

54. Vågar du åka dom hemska karusellerna? Ja.

55. Dusch eller badkar: Dusch.

56. Vad anser du om kungahuset: Intresserar mig inte så mycket för det.

57. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Det beror väl på, ibland kan det vara spännande.

58. Har du varit på festivaler? Nej.

59. Gillar du att betala räkningar? Det gör väl ingen?

60. Skulle du bli förolämpad om din partner tillfredställde sig själv? Nej, bara jag får titta på.
61. Favoritfärg? Brun.

62. Hur ofta dricker du alkohol? När rätt tillfälle ges.

63. Vem fixar din dator om du får problem? Jokke.

64. Vad anser du om värktabletter? Tack gud !

65. Tror du att det finns kräkmedel i systembolagets sprit? Vet ej..

66. Trodde du på tandfen när du va liten? Nej det gjorde jag inte.

67. Hur mycket vatten har du druckit idag? 4 st

68. Om du skulle gett mig en present nu vad skulle det varit? En puss

69. Köper du blommor? Ja, senast häromdagen till Jokke.

70. Gillar du att fiska? Ja, det är riktigt mysigt.

71. Vad missar du aldrig att göra? Sminka mig och borsta tänderna.
72. Lånar du ut pengar? Ja.

73. Vilken julmat är den godaste? Janssons, brunkål och prinskorvar.

74. Önskar du att du var någon annan ibland? Nej, kanske skulle varit kul att vara någon kändis för en dag men inte en längre tid.

75. Vad skulle du aldrig göra? Mörda någon.

76. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du då? Röda rosor.

77. Vill du gifta dig? Ja om det känns rätt, inte bara för sakens skull.
78. Säger du chokladboll eller negerboll? Negerbulle.

79. Hur ofta sitter du vid datorn? Ett par gånger om dagen.

80. Är du romantisk? Lagom tror jag, beror på vilket humör jag är på. Oftast har jag något i baktanke : )

81. Vilken person beundrar du mest av alla? Min mormor.

82. Pratar du ofta i telefon? Nej skickar hellre sms.

83. Vad heter ditt barn/dina barn? Har inga barn än.

84.  Vad ska dina barn heta? Det tänker jag inte berätta : )

85. Gillar du killar med hår på bröstet?  En viss mängd

86. Bärbar dator eller stationär? Just nu bärbar.

87: Hur ska ditt bröllop se ut? hemlis : )
88. Tycker du det är roligt att fylla år? Ja, allt kretsar ju runt mig den dagen :)

89. Minns du din första kärlek? Ja.

90. När va du hos tandläkarn sist? Ett par månader sen.

91. Vad säger du när du svarar i mobilen? "Hej det är Johanna"

92. Du har råkat tjuvläsa din killes sms från en annan tjej vad gör du? Frågar honom vem hon är och så..

93. Hur många köttbullar lägger du upp på din tallrik? 3-4 st

94. Korv i bröd, vad har du på den? Ketchup och senap.

95. Har du någonsin skolkat? Många gånger.

96. Tycker du det är ok att killar använder smink? Bara dem inte ser sminkade ut.

97. Tuggar du tuggummi? Ja.

98. Långt eller kort hår? Kort.

99. Hur brukar du ha håret? Sidbena
100.När var du hos doktorn senast? Några månader sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0