Trötter, glader, prosit och butter..

Ja idag är jag lite av varje, har sovit dåligt inatt så jag är riktigt trött idag, butter är jag för jag har tagit på mig att jobba delad tur på min lediga helg !!! Prosit, ja förkyld och snorig är jag också.. men glad för jag har världens bästa sambo och jag är så lycklig med honom !

Haha Tobbe (broren) ringde och ville jag skulle hämta honom i stan för han var bakis, så sa jag du kan ta bussen jag jobbar, nej då skulle han hellre gå hem haha. Vadå att vi är syskon? HATA kollektivt !!!

Nu är kaffet klart, får tömma en kanna så jag orkar med middagar, sen slutar vi ett och då blir det hem och sova sen är det dags för jobb igen klockan fyra, urk vad jag inte vill !!


Ha en skön fjärde advent, tre dagar till JULAFTON !!!

Pussochkramochhej



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha såg han på banken igår, kunde jag ju hämtat han för har precis hämtat en kompis istan.

Kram

2008-12-21 @ 12:21:29
URL: http://lillamikaela.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för din kommentar=)



Hoppas att du har en fin dag trots jobb och förkylning, krya på dig och hoppas att du får en frisk god jul!!!!

Kram kram

2008-12-21 @ 13:23:16
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0