Trött..

Det har varit en lång dag och jag är riktigt trött nu, men allt har gått bra idag och mina flickor var så duktiga så, och självklart alla andra barnen. Jokke och Adam var där och tittade : ) och massa annat folk...

Nu har vi precis ätit och städat undan lite, ska krypa ner i soffan och mysa massor nu. Imorgon jobbar jag till halv två sen ska vi till ikea och shoppa : )

Jokke jag älskar dig så otroligt mycket, du är det bästa som hänt mig, och jag vet du är skapt för mig.

Och du kommer aldrig någonsin lyckas med att sätta din fot innanför vår dörr så bara glöm det.

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja det verkar så!! GAHH!



Hur e de me dej ? Idag ska jag köra vrrom vroom på körskolan! nervös men fan nu ska ja fan ha körtkort!

hur många gånger körde du på körskolan? Puszsss

2008-12-08 @ 09:22:00
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0