Tidigt inlägg..

Godmorgon, usch vad trött jag är idag.. Jobbar delad tur och det känns inte alls bra.

Igår var det full rulle hela dagen, åkte hem till Tezz och drack kaffe sen vid halv fyra när Jokke slutade åkte vi alla in till stan till blåa loppan där jonas var. Hämtade lite kartonger sen gick vi en runda i stan, jag hade bianca i bärsele och det var så mysigt !! Hon är verkligen världens snällaste. Jag köpte örhänge och halsband och Jokke en plånbok. Sen åt vi på subway, det är så gott ! När vi skulle köra hem tog vi en sväng inom maxi, vi köpte ett sällskapsspel, alla överrens så det spelades igår kväll och Jonas och Tezz, det var riktigt roligt !! Och sjävklart tittades på idol, en värdig vinnare kevin !!

Lägger in bilder under dagen, nu måste jag bege mig till jobbet.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: hanna

meh utan inbördes ordning ! =P



2008-12-13 @ 10:25:54
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja fast jag tyckte Robin skulle vunnit men kanske bara för han är så söt ;)

Men de va bra att Kevin vann.. Hoppas din delade tur går bra..

kramis

2008-12-13 @ 13:09:46
URL: http://lillamikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0