Skola = prov...



Om cirka en och en halv timme ska jag köra in till stan, ska skriva provet jag missade den tisdagen jag var sjuk. Känner inte alls för det, jag är ingen pluggmänniska, visst jag fick vg på förra provet men detta känns inte som att det kommer gå lika bra, jag har för mycket att tänka på just nu så det jag läser på det försvinner ut lika fort igen.. men det är väl bara att skriva så mycket som möjligt. När jag är klar med provet ska jag bort till H&M och se om jag hittar en mössa, känner att det verkligen är ett måste att införskaffa nu. Sen ska jag bort till solstudio och sola sen köra hem och hjälpa Jokke att tvätta, så det är vad vi ska sysselsätta oss med ikväll. Sen blir det en del packande, måste skaffa fler kartonger, det går snabbt åt.

Ha en bra dag mina vänner, slängde in en bild på en glad Johanna : ) Inte är det för provet inte.. varför jag är glad det kommer ni får veta så småningom... : )

Kommentarer
Postat av: Sara

sötis<3

2008-12-04 @ 14:54:03
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0