Rocky road..

   Var nere i affären innan och köpte glass till ikväll, innan körde vi alltid på ben and jerrys men nu har vi en ny favorit, rocky road den är såå god : )

Julia ska göra rocky road godis ikväll så jag ska se om jag kan flörta mig till att smaka, om det är gott ska jag och jokke göra sånt sen, ska baka lussekatter med innan jul, så det får ju bli imorgon.

Nu har vi vilat lite och det var skönt, har precis fått lite mat i magen, risgrynsgröt och saftsoppa och brämhults jorgubb och apelsin juice gott ! Är inne i en risgrynsgrötsperiod, det är ju så gott !!!
   Nu ska vi gå till jobbet.

Ha en skön kväll! PussochKramochHej

Kommentarer
Postat av: Julia

Rocky Road'sen blev helt okej i smak. Men vi tabbade oss genom att glömma bakplåtspapper vilket gjorde att det var jättesvårt att få loss och därför fick vi inte dem där smala, avlånga godisbitarna utan bara ojämna bitar och lite smulor! Så glöm inte det för guds skull :-P



2008-12-22 @ 09:31:59
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0