Powerwalk och solning.

Idag är jag ledig så jag ska änga största delen av dagen till att packa, för sen är det jobb hela helgen och då kommer jag inte orka packa spec mycket. Nu sitter jag här och försöker få rätt på min beställning på Jotex och det verkar lösa sig nu, vill ju ha hem gardinerna innan vi flyttar.

Ska strax ge mig ut för en powerwalk sen svänga inom solariet och sola lite..

Jokke slutar halv fyra idag och då ska vi in till stan och köpa dem sista julklapparna, och hämta kartonger hos Jokkes mamma.

Min underbaara Jokke har skrivit såhär i sin blogg, jag älskar honom så mycket, jag är verkligen världens lyckligaste som har honom !!
¨Nu är det bara 5 dagar kvar ja tills flytten ska ske. Toklängtar! Äntligen ska jag få bo med någon som jag kan tänka mig en seriös framtid tillsmammans med och bara vara mig själv. Tråkigt att det finns idioter på vägen men det stärker oss bara! Jag vet vad jag vill helhjärtat nu och ska se till att det blir så.

Ha en trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0