Powerwalk och sola..

Godmorgon.. idag har jag fått min efterlängtade sovmorgon !! Och det var skönt.. tråkigt bara att jag vaknade med en hemsk huvudvärk. Har precis tagit två alvedon och hoppas på att det snart släpper. Väntar på att kaffet ska bli klart sen ska jag ge mig ut på en powerwalk, sen ta en sväng inom solariet och sola lite, var alldeles för längesen sist. Sen blir det hem och läsa läxa resten av dagen.. mindre roligt men ett måste. Jokke jobbar lång dag idag och det är inget kul alls.. men jag har ju honom hela kvällen så då får jag pussa på honom. Jag älskar honom så otroligt mycket, han är verkligen det bästa som hänt mig.

idag är det exakt 14 dagar tills vi flyttar !!!!!

Nu kommer snart Jokke hem och håller rast, jag skriver mer senare.

Ha en skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0