Mysig kväll..






Har beställt lite kläder, tänkte jag får försöka införskaffa mig något annat än svart, så det fick bli en lejongul blus : )

Har sovit lite nu i em, är ständigt trött tycker jag.. har iof varit full rulle nu ett par dagar så det är inte så konstigt. Nu har jag suttit här lite och varit nyfiken och läst lite bloggar..

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och göra en helkroppspeeling och pormaskplåster och raka ben och dylikt. Alltså lite egen tid med mig själv..

Sen ska jag dricka glögg och mysa med min underbara sambo. Blir att inta sägen i hyffsat tid då vi båda börjar 07.15 imorgon, sen är vi lediga HELA helgen och det ser vi fram emot, lördag ska vi ha fest och det längtar jag/vi efter, har inte blivit mycket festande den senaste tiden så det ska bli skoj att förtära lite alkohol och sjunga och dansa en massa.

Ha en skön kväll.

PussochKramochHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0