Mössa inhandlat..

 det blev en sånhär mössa idag.. hatar mössor så det fick bli första bästa tänker dock inte ha den på mig bland folk utan bara när jag är ute och powerwalkar..

Var en sväng och hälsade på Tezz och barnen, fick ett sakna ronja ryck igår så jag var tvungen att pussa lite på henne idag, och självklart Bianca.. Sen gör ju Tezz mycket gott kaffe : ) 
Nu har jag precis ätit kvällsmat, blev ost och skinksallad, skulle kunna leva på sallad det är så gott !!!  Det kändes som provet gick bra, men det återstår att se nästa vecka. Nu håller Jokke på att tvätta för tydligen gör han det bäst, inte mig emot för jag hatar att tvätta. Jag ska in i duschen och köra helkroppspeeling,  clear-up strips och raka benen och sånt smått ocg gott.. sen ska jag mysa ner mig i soffan och sötta igång någon film, ska upp och jobba tidigt imorgon.
Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0