Massor med snö..

Oj vad det var snö ute, riktigt mysigt ju.. det konstiga var att det var inte spec kallt ute vilket var skönt, för jag hatar verkligen kyla !! Nu har jag precis solat och det var skönt !! Ska upp till affären och köpa hårfärg och se om dem har några bananlådor.. Måste ändå vänta med att duscha eftersom jag nyss solat..


Fick precis ett gulligt sms av min Jokke "Saknar dig så jäkla mycket just nu ! Är så toksugen på att kela med dig. Men jag får väl  bärga mig tills ikväll " Han är verkligen det bästa som hänt mig !!

Nu börjar våra bästa år sen ska jag springa upp till ica... funderar på att bleka håret... haha dummar mig bara, det blir någon mörk trevlig färg !


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0