Lista..

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - "Godmorgon snygging"
2. Hur mycket kontanter har du på dig? - Inte mycket, handlar alltid på kortet.
3. Vilket ord rimmar på "test"? - Fest!
4. Favoritplanet? - Jorden..
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? -  Tobbe
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? - No one med alicia keys
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? - Linne..
8. Sätter du etiketter på dig själv? - Nej..
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? - Har inga skor nu..
10. Ett ljust eller mörkt rum? - Ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt? - Sov..
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? - Jag kommer om tre minuter.
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? - malmö tror jag..
14. Vilket uttryck använder du mest? - Bra fråga det..
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? - Jokke
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? - Allan..
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste dagarna? - Inga..
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? - Inga..
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? - den jag är i nu.
20. Din värsta fiende? - Har väl ingen direkt, men några man tycker mindre om
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? - Jokke..
22. Vad var det senaste du sa till någon? - "Jag älskar dig"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? - En miljon dollar
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? - Kanske
25. Senaste låten du lyssnade på? - Mamma mia the winner takes it all

Kommentarer
Postat av: sophie

denna listan tar jag om det är lugnt? hoppas allt är bra med dig.

2008-12-01 @ 17:06:35
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: Johanna

Javisst går det bra. Jo tack allt är bra, läste att det var mindre bra med dig, hoppas ni hittar den som gjorde det.

2008-12-01 @ 18:27:26
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0