Linda på besök..

Nu har Linda precis kört hem, Maja var inte med idag för hon är hos sin pappa denna helgen, men jag får träffa henne på måndag då vi ska på kalas till henne, hon fyller två år : ) Stor flicka nu. Var verklgien trevligt att träffa dig idag Linda, känns att det var längesen sist, hade massor att berätta, och det är så roligt att vi båda är nykära och lykliga. Och att det bara skiljer en dag från när vi träffade våra kärlekar : ) Hoppas vi kan bättra oss med att träffas och se till att göra det lite oftare, du vet du betyder mycket för mig och att jag älskar dig min vän.

Nu ska jag ta tag i disken, sen hitta klädsel till kvällen, snart kommer min sambo hem och då blir det massor med pussar och mys. Ska ta med årsglöggen till mamma ikväll, ska bli spännande att smaka den.

  Linda :)



  Blev massor med kaffe och skitsnack, kalas!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll, tar med kameran ikväll så jag slänger upp lite bilder när vi är hemkommna

Pussochhej

Kommentarer
Postat av: linda&pigge

haj BEBBAN!!

love you too....

skall bli ksoj att ses imorron igen:):):):)

2008-12-22 @ 01:14:35
URL: http://majazippert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0