Körslaget..

Det blev en lång dag igår, körde först mot nova lund, grymt långa köer så jag sa till Jokke vi struntar i detta men han visste jag ville gärna till gina så vi stod kvar i köerna, sen när vi väl kom fram till parkeringen hade vi tur och hittade en parkering direkt, sen gick vi in och där var MYCKET folk, gick mot gina och där var fullt med folk, gick en sväng därinne sen sa jag till Jokke vi struntar i detta, så vi körde till malmö istället för att gå på ikea och net ont net. Blev en del shoppande på Ikea, kökslampa, lampa till tvspelsrummet, bord och lite annat smått och gott . På net on net köpte Jokke högtalastativ, sen körde vi hem till Mamma då hon hade kalas för hon fyllde år. Bjöds på tårta och dumlekakor, som är grymt goda !! Sen tittade vi lite på körslaget (som jag längat att det ska börja) vid nio tiden körde vi hem och satte igång tvn och fixade lite här hemma. 

Nu har vi precis ätit frukost och gjort vid oss, ska in en sväng till stan och köpa lite gottis på systemet sen ska jag inom H&M och köpa foundation och nagelack. 
.
Ikväll ska vi ha fest och det ska bli trevligt !!! Sjunga massor med singstar och annat trevligt .

Vi hörs senare.

PussochKramochHej.

Jokke, Jag älskar dig mest av allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0