Köksstädning..

Nu har vi packat massor !! Och här är kartonger precis ÖVERALLT !!! Jokke pausar med lite fotbolls tittande och jag ska städa köket, skönt att ha det gjort. Sen väntar vi på att pappa ska ringa, dem är i danmark nu. Ska hämta släpet i höör sen.

Har precis varit och köpt det förbaskade lysröret, och jag köpte brämhulst Apelsin och Jorgubb och fy för satan vad god den var !! Helt klart min favorit, imorgon ska jag fylla vårt nya kylskåp med den !!!

 Så god !! Har ni inte smakat den så kan jag verkligen rekommendera att göra det.

 Spegeln vi köpte på Öb

Kommentarer
Postat av: Veronica

Klart du får läsa den =) Nu blev jag nyfiken på vem du är =) Hoppas det är okej? Ålder? bor? jobbar? =)

2008-12-14 @ 21:38:02
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: hanna

Brämhult juicer e asgoda ja!!

mums!

2008-12-14 @ 21:40:01
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0