Kärlek !!

Jag är så kär och lycklig nu så det finns inte ord för det, aldrig trodde jag att jag skulle få uppleva sånhär kärlek. Ni som känner mig och vet hur allt varit mellan mig och Jokke innan, ni förstår ju hur lycklig jag är nu.. och efter den fredagen då vi stod på Annelies parkering och pratade ut, då förstod jag att mina känslor var besvarade, och då kom åter hoppet om att han en dag skulle bli min, sen dröjde det inte många dagar förräns han låg här i min säng så sött och snarkade : ) Sen dess har han gjort det varenda natt.. helt underbart !! Jag kommer aldrig någonsin släppa taget om honom, jag vet att det är han och jag, och att det är så det ska vara. Ingen av oss har tidigare känt såhär för någon, så vi båda upplever känslor tillsammans som är helt nya, och det är spännande och underbart !! Nu är det bara 11 dagar tills vi flyttar, och det ska bli så underbart skönt, att få bli sambo med honom på papper och sånt !! Vi har ju iof bott tillsammans sen, hmm.. ja 19 september.. men nu ska det bli på riktigt !!!!!! Underbart !!

Nu måste jag kila, det jag ville ha sagt var att jag älskar Joakim av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0