Kaos i magen..

Idag skulle jag både jobbat och klippt mig, men inatt vaknade jag av magknip som inte var av denna värld, har knappt sovit något pga detta så att jobba orkade jag helt enkelt inte. Ställde in frisörbesöket också, känner att det är bättre jag stannar hemma och vila idag, och ingen risgrynsgröt.. att jag aldrig lär mig. Får väl ta och koka laktosfri så det inte blir såhär fler gånger.

Nu har jag precis tittat klart på harry potter, vi orkade inte det igår. Så nu ska jag diska undan lite här sen lägga mig och titta på någon annan Harry potter film : )

Ska ringa angående vilken dag jag vill komma och spela in till singing bee och så med, fick välja mellan några lördagar i februari, jag är verkligen hel spänd på det. Ska ta med min Jokke och Julia : )

Hoppas ni alla får en bra dag.

PussochKramochHej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0