Kallt och dant..

I morse var jag inte alls pigg när klockan ringde, men det var bara till att asa sig upp från varma sängen. Jobbar mellan 07.15-13.00 samma för Jokke, sen efter jobbet ska vi köra till malmö till net on net, sen till Ikea, jag ska försöka övertala honom med att ta en sväng i stan också så jag kan få besöka gina tricot, det är ju mellandagsrea idag : )

Imorgon blir det fest och vi är långlediga och det ska bli så skönt !!

Nu ska jag ut på promenad.

Ha en bra dag!

PussochKramochHej


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej hopp! Ja det var trevligt!

Jag fick från bodyshop av min bror, och noter av Kim. Sen va det inget mer. Bestämt att vi lottar innan jul vem man ska lköpra till ( av dom som skava med på julafton ) . Så blir det inte en miljon julklappar & köpa! Alles bra me dej ? lram

2008-12-26 @ 10:00:06
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0