Jul och nyårshelg..

Provet gick bra idag, har klarat alla proven nu och det känns kalas. Har nyss kommit hem, har varit på mobipen utbildning på jobbet, mindre roligt.. verkar rörigt som bara den, men det blir väl bra när man väl vant sig vid det. Hade trevligt hos farmor och farfar, fick två mattor och lite julsaker och kartonger. Dem bjöd på kaffe, risgrynsgröt och farmors hemmagjorda mandelmusslor riktigt gott ! Nu sitter jag här och är lite små arg, fick precis reda på att jag jobba hela jul och nyårshelgen !! Så det får bli en nykter nyår för mig, usch vad det inte känns kul alls !!! Men vad ska man göra, dem beviljar ingen semester så jag får glatt ta och jobba...


 

 Invigde mina nya strumpbyxor idag, grymt sköna. Ska köpa fler i andra färger.

 Det var lite bilder från idag, nu ska jag städa lite. Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra.

Kan tipsa er om att läsa en väldigt bra blogg, man blir så glad när man läser hennes blogg och hon ger bra tips på träning och recept på matlagning och bak, sen massa tips om hur man inreder och lite sånt smått och gott : ) Sen har hon en otroligt söt son, har läst hennes blogg sen han låg i magen och det är verkligen givande, det första jag gör när jag satt igång datorn är att läsa hennes blogg :) tycker ni med ska göra det.  http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sofie

Och JAG blev väldigt glad av att gå in här och läsa det gulliga du skrivit om min blogg=)

TACK

Glömmer aldrig vårt lilla bussmöte hihi.



Dina strumpbyxor var supersnygga, var hittar man dem?!

Kram på dig!

2008-12-11 @ 20:39:25
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0