Jordbävning eller skalv?

Vaknade halv tio i morse, skönt att sova ut lite.. gick inte och la oss förräns halv tre inatt.. idag är vi trötta, har varit mycket att göra och än är vi inte klara på långa håll. Nu har jag iaf städat hela min lägenhet så den är klinisk ren, fy vad jobbigt det var, och jag är verkligen glad att det bara var en etta...

Idag har Jokkes mamma och syster varit och tittat på lägenheten, och nu ikväll var min Mamma, mormor och lillebror här.. alla är nyfikna på hur vi har det : )

I morse när vi vaknade frågader Jokke mig om jag hörde något i morse? Nej sa ja, tydligen har det varit ett jordskalv eller jordbävning.. inte alls kul, Jag är glad jag inte vaknade av det för jag hade blivit skit rädd !!


Nej nu måste jag springa till andra lägenheten och kolla tvätten, sista gången vi tvättar där..

Hörs kanske senare

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu ljuger du, jag skickade ju ;-) såg det lös där uppe innan och jag försökte få kontakt när jag stod ute och rökte men det gick inget vidare. Skönt att städningen är gjord nu. Är så glad för er skull!! Och jag är inte alls avis på era möbler!!!



Love

2008-12-16 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0