irriterad på sjukvården..

ringde precis till vårdcentralen här i tollarp, fick prata med en sjuksköterska och jag berättade hur jag mådde och så.. som svar får jag "ja du får komma upp till öppna mottagningen imorgon mellan 10.30 - 11.30" då säger jag att jag är i skolan och har ett viktigt prov så jag kan verklgien inte det, nej då säger hon att jag får åka in till akuten ikväll för jag ska inte vänta med att kolla upp det... då undrar jag varför i hela friden jag inte kan få en tid imorgon em? Jävla piss sjukvård !!! blir lika arg alltid, inte konstigt man drar sig för att gå dit...


nu har jag pluggat en hel del, huvudvärken är värre nu så jag tänkte vila lite. Sen kommer snart Jokke hem, ska bort en sväng till lägenhten sen, blev inget av det igår. Nu ska jag beställa lite smått och gott från jotex.

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0