Ingen hårfärgning idag..

Nu har vi precis duschat och det var verkligen skönt, har invigit badkaret med idag, det var en konst det : ) Orkar inte färga håret ikväll, vi ska mysa ner oss i soffan med glass och julmust ist.. Jokke jobbar kväll imorgon och jag är ledig så vi har sovmorgon imorgon och det är aldrig fel ! Spec inte när vi har det tillsammans.

Det slog mig innan att jag ska ju klippa mig om 10 dagar så jag kanske skulle väntat med att färga håret till efter de? Ja det återstår väl att se, om jag känner mig själv så vet jag att det är det första jag kommer göra imorgon bitti, efter jag tagit en stund i solariet för det är det första på min att göra lista imorgon.

Lite lotion på detta sen är det soffan som gäller..

Jag brukar ha palmolive aroma terapi duschtvål, men nu sist var den slut så vi köpte någon med oliv och den kan jag verkligen rekommendera den luktar riktigt gott !!


 Den brukar jag ha och den luktar underbart, har samma i deo och den är riktigt bra. Ochlikadan lukt på tvättmedlet så tro mig, den luktar gott :)


 Där är den vi köpte senast.. luktar riktigt friskt och rent.



Hoppas ni alla haft en bra helg..

Skriver nog inte mer innan läggdags så natt natt..

PussochKramochHej.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag måste med färga håret, men det är så trist att färga det svart själv, jag lyckas alltid vara svart över allt, nacke, öron, ansikte osv.. =)

2008-12-21 @ 22:59:33
Postat av: *Sofie*

Tack Johanna!!



Du blir säkert supersnygg i det svarta håret, en skönhet klär ju i allt sägs det;)

2008-12-22 @ 07:44:32
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0