I brist på annat..

Ditt äldsta hångel? -  Han är 33 år

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 2 

Vad tycker du om kärlek? -  Underbart  !

När kramade du någon sist? -  Innan idag.

Kramade du någon speciell person? -  Min Jokke

Har du svårt för att bli kär? -  Ja

När kysste/hånglade du med någon sist? - Innan idag.

Ångrar du det? -  Absolut inte !!

Är du singel? - Nej, jag har min älskade Jokke.

När fick du senast en komplimang? -  Fick ett gulligt sms av Jokke precis.

Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja.


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös - Ja.
Playat? - Ja

Hånglat med nån riktigt ful - Ja det har jag.

Hånglat med fler än 50 pers - Nej det tror jag inte.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -  Ja

Gjort något riktigt dumt? -  Ja det har jag.

Gjort något du verkligen ångrar? - Nej, det är bara dumt att ångra.

Varit nykter på nyårsafton? - Ja när jag va yngre.

Åkt ambulans? -  Två gånger.

Gjort nåt olagligt? -  Njae...

Slagit ner någon? - nej
Skämts över dig själv? - Nej. 

Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja.

Tar du droger? - Nej
Dricker du? - Varje dag.

Vilka kläder sover du i? - Trosor eller naken.

Vad hatar du verkligen? - Tidiga morgnar.

Varit kär? - Jag är nu i Jokke

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Nej.

Är du ensam nu? - Ja det är jag.

Vill du gifta dig? - Ja.

Vill du ha barn? - Mer än något annat !!


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? -  Jokke

Såg dig gråta? -  Jokke

Fick dig att gråta? - När jag va vid Krisses grav.

Du delade en cigg med? - Röker inte.

Du gick på bio med? - Jokke



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? -Nej, men jag blev tårögd av ett sms från Jokke

Kramat någon? - Ja

Pussat någon? - Ja

Köpt någonting? - Ja

Sjungit? - Ja 

Saknat någon? - Ja..
Haft sex med någon? - Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0