Huvudvärk som inte är av denna värld!!

Idag är jag hemma från jobbet, mår allt annat är bra. Har knappt sovit något inatt pga huvudvärken, riktigt jobbigt!! Gick och la mig i soffan vid halv sju i morse för jag ville inte väcka min älskade sambo.. Zappade igenom tv kanalerna men hittade inget intressant. Så jag stängde av och försökte sova, låg och vände mig i en timme sen lyckades jag slumra till.. Sen väckte Jokke mig vid tio när han gick upp. Då började han att pilla med sitt hemmabiosystem som han köpte igår, så då gick jag in till sängen och tänkte vila bort min huvudvärk... men icke, den känns bara värre nu..

Ska dricka lite kaffe nu sen in i duschen.. sen pula en massa här hemma  : ) Och be till högre makter att min huvudvärk släpper, jag kan knappt titta så ont jag har!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0