Huvudvärk och rast..

Nu är jag hemma och håller rast, blev en kopp kaffe.. huvudvärken vill inte släppa, så nu har jag tagit två alvedon och hoppas på att den snart försvinner.. Jokke är upp och tränar, hoppas han hinner hem innan jag ska köra ut igen, vill hinna pussa på honom.

Imorgon har jag provet sen ska jag upp och hälsa på farmor och farfar, ska se om Jokke vill följa med för han jobbar kväll imorgon, sen vid sju ska jag och Hanna till ett står vassare och titta på vårens frisyrer och nageldekorationer och lite smått och gott.. det är Tezz som bjudit in oss och det ska bli trevligt : )

nej nu får jag ta och fylla på kaffekoppen sen bege mig ut igen..

Jokke, jag älskar dig så otroligt mycket, som jag ofta säger till dig "jag tror jag är för kär" Nej det kan man inte får jag då som svar.. men jo det tror jag visst.. han är verkligen nummer 1 för mig, ingenting är viktigare än honom. Jag gör allt för honom och jag ser fram emot att dela min framtid tillsammans med honom.


Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sara

så underbart söta ni är:)

2008-12-10 @ 18:48:47
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0