Hemma igen..

Nu har vi kommit hem igen.. Har haft en riktigt trevlig kväll, trevligt sällskap och god dricka/mat. Smakade den nya x-cidern, fy för tusan så god det var !! Nu ska vi in och köpa ett lager av den cidern : ) Det blev en del drickande för min del, så nu ska vi mysa en massa och ta vara på att jag är en liten vilding just nu : ) Lägger upp bilder på bilddagboken och lite här..

 den nya cidern, skit god !!

 så ska det se ut :)
 och inte såhär haha
 skål..

 Maten..
 Jag älskar dig.

Nu ska vi mysa ner oss, sov gott kära vänner.

Kommentarer
Postat av: hanna

Häj! ja den e skitbra! jag ser ett avsnitt om dagen nu fram till jul hehe =) barndomsminnen! =D



Fina ni e ;) Kram

2008-12-03 @ 23:09:01
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0