Hemkommen och helt slut..

Har varit hemma en liten stund nu, Jokke är hemma och håller rast. Det har varit full rulle hela dagen, busat och myst en massa med Ronja och Bianca, och så trött jag är nu.. helt slut,förstår inte varför jag aldrig blir av med denna trötthet, kan ju iof bero på att jag sover dåligt på nätterna.. det börjar bli riktigt jobbigt detta..  

Nu resten av kvällen ska jag krypa ner i soffan och titta på tv och mysa, har ingen ork till något annat.

 Nu är jag svarthårig igen




 Det känns bra, trivs bäst i svart..

 Ronja sitter i en låda..



 Bianca

 Syskonkärlek

 Får jag plats tro?

 Visst fick jag det, och kul hade vi åt det :)


 Ny krona? Jag och Ronja bojkottar vanlig luciakrona och kör vår egen stil ist : )

 Avslutar med en bild på våra fina tungor : )

Nu ska jag krypa ner i soffan, ha en trevlig kväll.

PussochKramochHej


Kommentarer
Postat av: Sara

Du passade jätte bra i färgen, men allt klär ju en skönhet:)

2008-12-23 @ 06:03:31
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Vilka söta tjejer=) Alla 3 hihi.



Du passar verkligen jättebra i det svarta!

2008-12-23 @ 08:01:04
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Marie...

Måste fråga vilket Rouge du använder...superfin färg o lyster...god jul o god fortättning!!

2008-12-25 @ 15:56:06
Postat av: Johanna

Svar till Marie : Tack så mycket : ) Det är H&M egna och sen deras shimmer. Kram

2008-12-25 @ 17:43:16
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0