helt slut..

Nu är vi färdiga med tvätten, har sprungit upp och ner upp och ner hela dagen.. Nu är vi verkligen helt slut. Jokke håller på att skruva ihop malm byrån och jag sitter här, ska gå in och ta ett varmt bad sen blir det mys i soffan sen sängen. Inatt kan jag somna till vänner igen, så då är allt som vanligt : )

Imorgon jobbar Jokke, men jag är ledig. Ska pula lite här hemma, sen kommer pappas fru hit och hjälper mig lite under dagen. Klockan fyra ska min lägenhet besiktigas, ska bli skönt att bli av med den.

nej nu ska jag tappa upp ett bad, ska först kolla hur det går för min sambo.. det är inte klokt innan bodde vi i en liten etta på 35, nu har vi en trea på 76 förstår ni vilken skillnad?!

Godnatt

 så ser det ut när sängen är uppe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0