Gymnastikuppvisning.

Godmorgon, usch vad trött jag är.. Festade hemma hos Tezz och Jonas igår, trevligt. Sen begav dem sig till banken och jag och älskling gick hem eftersom jag har mycket jag ska orka med idag. Och jag säger bara fy fan vilken tur att jag inte följde med, det hade bara slutat illa då. Efter ditt samtal igår Tezz försökte jag övertala Jokke till att åka in haha, men det är tur jag har en man som har lite mer förstånd än mig, Och som han sa det kommer fler tillfälle..

iaf nu har jag tokbråttom, så det är egentligenbara så korkat jag sitter här och skriver... Ska packa ihop alla kläder och allt, sen hämtar mamma mig om en timme, sen börjar allting... Barnen kommer vid halv tolv, sen har vi genrep sen ska vi ledare förbereda allt, sen börjar uppvisningen klockan 17.

Nej nu måste jag sätta igång här..

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0