Gymnastik avslutning och Julmust.

känner mig lite bättre nu, halsen har gett med sig lite och näsan är bättre.. idag har jag varit duktig och packat en massa, usch här är kartonger och skit överallt, men nu är det inte många dagar kvar och det är skönt !! Sen har jag putsat fönster och det är ju verkligen förjävla tråkigt, nästa gång ska jag anställa en förnsteputsare det får kosta vad det kostar !!

Nu har jokke precis gått upp till gymmet och jag sitter här, ska strax upp till Ica och hämta min kläning och det andra jag beställt :) sen är det avslutning på gymnastiken.

jag är beroende av julmust, jag dricker inte läsk annars för jag tycker det är för sött. Men julmust är ju så gott så det är inte klokt !!!



den 16 är det ett årsedan Krisse lämnade oss, kan inte fatta det. Vad på graven igår och planterade en blomma och tände ett ljus, körde även förbi olycksplatsen.. kan inte fatta det, jag saknar honom så otroligt mycket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0