God Jul !!

Julafton idag, har verkligen ingen julkänsla alls.  Hade jätte trevligt igår, fick abba singstar !! Vi prövade sjlävklart det och det var svårt, jätte höga toner. Får träna nu i veckan för det kommer säkerligen bli massor med singstar på lördag. Sen fick jag lite annat smått och gott.

Imorse när vi vaknade fick jag min första julklapp av Jokke, det var en miranda nalle för jag har alltid sagt att jag älskar dem, sen fick jag en sån ficka man har sin ipod i när man är ute och springer, och en CYKEL !! Att jag blev  glad, min gamla cykel var helt världelös så han tyckte jag behövde en ny, världens underbaraste är han !!

Nu ska vi till affären innan dem stänger för idag, sen städa lite här hemma. Farmor och Farfar kommer vid två. Sen är det jobb som gäller ikväll.


Vi hörs senare.

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0