Full rulle..

Nu har vi fått iordning en del, ska slänga in lite bilder sen, antingen på bilddagboken eller här.. Huvudvärken har släppt och det är kala,s får nog snart ta och besöka en optiker..

Jokke har varit duktig och satt upp bokhyllan idag, blev kalasfint !! Jag har packat upp det mesta, utan alla kläder, det är de tråkigaste suck.. sen alla skor. Jag har två sopsäckar fulla plus massa små kassar, använder säkert inte hälften av dem, men skor kan man INTE ha för många av : )

Idag har jag ätit janssons och det var så gott !! Har längtat efter det sen förra julen, Jokke äter inte det så han fick lasange istället.

Ska fixa lite till sen köra till pappa och lämna släpet, sen till stan och byta bil.. sen blir det hem och fortsätta. Vi jobbar båda kväll imorgon så vi behöver inte lägga oss spec tidigt idag, skönt !!

Ni fick jag ett sakna Ronja begär, så vi får nog ta och svänga inom där ikväll så jag kan få kela lite med henne.

Vi hörs kanske senare!!

Jokke, Jag älskar dig !!

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad fint ni får det! TRåkigt att du ska jobba hela julen ! =( Ska tänka på dig!

Ha de bäst puss

2008-12-19 @ 09:28:09
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0