Förkyld..

I morse vaknade jag och var tokförkyld, så nu sitter jag här och snorar och har tokont i halsen !! Jokke är hemma och håller rast och jag försöker få honom till att köpa nässpray till mig eftersom vårt jobb ligger bredvid apoteket, men nej han bidrar inte till mitt missbruk säger han så jag får väl gå upp själv !!! Jävla karl !! , blir ingen nakentid för honom idag inte..

annars ska jag bara städa och packa, fast först får jag nog ta och vila lite, mår inte alls bra och det är piss..

Klänning  idag kommer min snygga klänning : ) tänker dock ta bort axelbanden så det blir en tubtops klänning.

Jokke, Jag älskar dig så mycket, du är det bästa jag har och nu är det endast 6 dagar kvar tills vi delar brevinkast !! Du gör mig till världens lyckligaste trost du inte köper nässpray till mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0