Fest och spel : )

Nu jobbas det för fullt, eller ja inte just nu.. men vi har haft mycket att göra, många larm och en ny kund som man skulle lära sig hur det var där. Snart dags för rast och då blir det kebabrulle, så gott : ) Vi har ätit massa onyttigt denna veckan, så nästa vecka får det bli extra powerwalks runder. Fick ett glädjebesked idag, jag jobbar dag ist för kväll på lillejul så jag kan vara med och fira jul, att jag blev glad !! Tack Tina för du ville byta, jätte snällt !!

Ikväll efter vi slutat jobba ska vi hem till Jonas och Tezz och spela alla överens och dricka lite öl och annat gott, och det är alltid roligt !!

Nej nu ska jag hämta maten, ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0