Färgen i och kaffe..

Nu sitter jag här med färgen i håret, har en kvart kvar sen ska jag skölja ur det. Har precis ätit frukost, risgrynsgröt och saftsoppa, ovanligt va? Jokke undrar om jag inte börjar bli trött på det, nej aldrig. Under Julen unnar jag mig gröt, trots jag får tokont i magen, men jag har inte hittat laktosfri risgrynsgröt och jag orkar minsann inte stå och göra egen..

När jag är färdig duschad och klädd ska vi till Jonas och Tezz, jag ska passa Ronja och Bianca när dem åker till stan,och det gör jag mer än gärna, barn är ju verkligen det bästa som finns !! Och Ronja och Bianca är världens snällaste och underbaraste barn : )

Skulle egentligen till Linda idag på kalas, men bilen startar inte så jag kan inte ta mig någon längre stans, får ta det en annan dag..

Ha en bra dag så hörs vi senare

PussochKramochHej

 En bild på mig och min kärlek och Ronja och Bianca


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad fin du är, riktigt riktigt söööt ! =)

2008-12-22 @ 11:23:01
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0