Efterlängtade fredag...

Imorse var jag så trött när klockan ringde så jag vet inte vad.. gick inte upp förräns 06.40 så jag fick stressa lite.. men jag hann i tid, jag fick dock ta bilen till jobbet och det är ju egentligen så onödigt.. har haft en ganska lugn fm, ett städ och lite tillsyner. Har middagar sen promenad sen slutar jag. Då ska jag hem och pussa lite på Jokke innan han börjar jobba halv fyra, sen ska jag ut och powerwalka, träna lite på gerontologin, har prov på tisdag. Ikväll ska jag bort till Jonas och Tezz och äta tacos och titta på idol och mysa med barnen : ) Sen kommer väl Jokke när han slutat, vi är ju lediga HELA denna helgen och det är första gången sen vi träffades, så det ska bli underbart.  Men sen är det full rulle hela helgen, imorgon är det kalas och besök på julmarknaden istan, kvällen ville jag festat men eftersom vi har gymnastik uppvisning på söndag så var det ingen bra idè. Så söndagen kommer jag spendera i sporthallen, från 11.15 till cirka 19.00 låång dag.. men det ska väl gå bra.  Sen på kvällen ska vi bort till Tezz och Jonas och fira andra advent, vi bestämde i söndags att vi ska göra det tilsammans varje advent, mysigt : )

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till sen pussa på Jokke sen är det middagar som gäller.

Hoppas ni får en bra dag och en skön kväll, skriver nog lite till innan jag beger mig till T&J

10 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0