Desperate..

Ikväll var det säsongsavslutning på desperate housewives, så frågan är nu vad man ska sysselsätta sig med på tisdag kvällar nu ? Kommer säkert på något..

Blev lite besviken när jag hämtade paketet på ica idag, det var inte min klänning, vilket egenligen var ganska självklart eftersom jag beställde den i lördags men så långt tänkte inte jag innan.. fick iaf handdukarna jag beställt, samt dem bruna dukarna, mina vinröda strumpbyxor och blommorna. Ska ju ha blått i badrummet så det har fått bli att köpa massa nya handdukar då jag bara har svarta och bruna nu. Hittade ett snyggt duschdraperi på ikea igår med, så nu är det bara en matta till badrummet kvar.

Funderar lite på vad vi ska ha för färg i tv spelsrummet, jag skulle vilja ha vitt, för då kan man variera sig i färger.. såfall hade jag tänkt börja med lila och svart, jag tycker det är skit snyggt !! Mörklila panelgardiner och svarta bak, skit fint !! men vi får väl se vad det blir.. är lite sur för jag inte hittat någon gardin till köket, hade tänkt ha någon snygg kappa, vill helst ha panel men Jokke tycker kappa ¨så jag får väl ge med mig med det då...

nu ska jag krypa ner till min lättklädda man i sängen, ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0