Bowling och läxläsning.

Idag steg jag upp vid halv sju, fixade till mig och körde bort till jobbet. Gick in och satte mig vid gruppen, fick min lapp om vilka jag skulle till idag, suckar lite lätt då jag har ett stort prov i skolan imorgon som jag hellre hade pluggat till. Då helt från ingenstans kommer Britt och frågar om vi behöver hjälp med något idag för hon har en personal över, perfekt tänker jag, då kan jag gå hem och plugga. Så jag hämtade tröjorna som jokke beställt sen körde jag hem.. Ser han ligga och sova så sött i sängen, jag känner mig ovanligt pigg.. så jag kryper ner till honom och myser lite sen sätter jag igång vänner.. tittar nog två avsnitt sen somna ja med gott. Vaknade sen vid halv tolv, suck.. sov alldeles för mycket, men det behövdes kände jag.. så nu har jag precis ätit gröt och druckit en kopp kaffe, Jokke har ätit lunch.. haha det är lite så här hemma..  Nu ska jag iaf spendera resten av dagen åt att plugga på mitt prov jag har imorgon em.

Ikväll ska vi iväg med jobbet och bowla, sen blir vi bjudna på mat efteråt. Förra året hade jag jätte trevligt och det blir det säkert i år med. Och jag har ju sovmorgon imorgon så det kan bli lite öl och cider som slinker ner.. Jokke får köra ikväll : )

Jokke är för knas, han satt och tittade på mig precis och sa "du har fina armar" haha precis vad man vill höra från sin pojkvän, tur för honom att jag älskar han så mycket !!

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas provet går bra!

Tack för pratstunden igår, alltid lika skönt att prata med dig då du är en av de klokaste vänner jag har!

Saknar dig:(

Puss

2008-12-03 @ 17:23:53
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0