Bilder från inflyttningsfesten..

 Försöker få igång min kamera..

 Söta Julia

 Jag posar så vackert haha,,

  blev pizza för mig Jokke och Julia.

 Jello shots : )

 blev en del och gott var det !

 är snäll och vill dela med mig till Jokke men han ser mest skeptisk ut till det hela..

 bror spelar tvspel

 Vad pratar vi om här tro?

 mycket gott..

 until death take us apart

 Julia och Fia sjunger..

 Min snygga sambo, åh vad jag älskar honom !

 Syskonen Elofsson, saknar dock lillebror.

 Tobbe är snussugen..



 Tobbe börjar bli trött och Tina onykter : )

 det spelades en del..

 Fia, Linda och jag.. Hemskt vad jag ser ledsen ut, konstigt för jag och Julia vann : )

 Vad ska jag göra med denna?

 Evig vänskap.


  Men fia då !

 Någon som vill ha?

 perfekta paret.. lika alkoholpåverkade haha

nu orkar jag inte ladda upp fler, ska in i duschen sen ska vi mysa ner oss i soffan och titta på harry potter, jag älskar dem filmerna !!

Ha en skön kväll.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Mysigt det ser ut, gott med jello shots och vad fin du är, riktigt söt och skit snygg klänning =)



Vi får fasen ses och ta en fika när jag kommer hem från egypten tycker jag =)



kram och gott nytt år

2008-12-29 @ 22:49:08
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack för valet av bild :O :P

2008-12-30 @ 00:34:40
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: fiafia

haha oj, försökte jag antasta dig??? ja du ser vad som händer med sprit i kroppen;)

2008-12-30 @ 06:54:52
Postat av: *Sofie*

Gud så vacker du var på er fest!!!!

2009-01-02 @ 07:26:24
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0