Ärtsoppa och senap..

Nu är jag avklarad med nästan alla eftermiddagstillsyner, har bara en kvar och det är vid halv fyra så jag har precis satt igång kaffet och väntar på att det ska bli klart.. här är lite rörigt överallt, vissa saker är kvar på gamla kontoret och vissa är i nya, ska ju börja med mobipen v.8 så innan dess kommer det nog forstätta va såhär rörigt.. lite jobbigt då jag redan är snurrig som jag är : )

Mår inte alls bra idag, illamående och riktigt trött, känns inget vidare kul alls.. har ju mycket att göra nu några dagar framåt så jag får hoppas det blir bättre snart.. halsen känns iaf lite bättre nu, det är som värst på morgnarna och kvällarna..

Idag är jag sugen på ärtsoppa så det ska jag äta till kvällsmat. Jokke är i stan och byter bil, ska låna hans mammas bild för han har ingen dragkrok på sin, sen ikväll ska vi köra och hämta släpet.

Skulle diska allt igår och packa ner alla köksgrejor, då går lysröret i sönder, det är så typiskt !! Så nu får jag köpa ett nytt.. tråkigt och onödiga pengar.. men vad ska man göra.. bara otur..

Ärtsoppa Ska bli så gott :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gott med mat =)

tack för gratulationen =)

2008-12-14 @ 17:21:35
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Lisaa

ja jag hoppas du la ärtorna i blöt igårkväll så du gör en äkta hemmagjord soppa :D:D:D

puss

2008-12-14 @ 17:24:54
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0