Årskrönika

Ja då får man väl ta och försöka summera året som gott..

Ja ska vi se, början av året var det upp och ner.. var lycklig som hade träffat Jokke, vi träffades i tre månader sen blev det lite komplicerat allting.. Jag började gå på schema på jobbet, flyttade hemifrån.

sen framåt sommaren var det gymnastik utbildning, 20 årfest, mamma mia musikal med mamma i gbg. Mycket jobb hela sommaren, jobbade även en del på åhus strand

när sen sommaren tog sitt slut dök Jokke upp i mitt liv och jag föll pladask igen, var lite motgångar i början med ex och så men det fixade vi, och nu finns det inget som kan skilja oss åt, vi har verkligen fått kämpa för att det ska bli vi, men tack vare att vi har så starka känslor för varandra så fixade allt sig. Nu delar vi brevinkast och är sambos på riktigt och är så lyckliga !!

Har också slutat röka i år.. tagit tag i träningen, haft körkort i 2 år så nu är prövotiden slut. Gjort två tatueringar, brötit benet för andra gången.. och lite sånt smått och gott.

Ser fram emot det nya året.. blir nog mycket som händer. Söker nytt jobb bla, även Jokke och jag håller tummarna för oss båda att vi får annat... Sen är det lite annat vi planerar men inget jag skriver om här, det visar sig senare : )

Har precis hällt upp ett glas vin så nu ska jag lägga mig i ett vamt bad men en tidning och tända ljus och dricka lite vin.

Hoppas ni alla får en kanon trevlig kväll/natt..

Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år !!

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Sara

GOTT NYTT ÅR GUMMAN!

2008-12-31 @ 15:50:46
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0