Årsglögg och julklappsspelet..

Nu är vi hemkommns från mamma, har haft en kanon trevlig kväll. Bjöds på god mat (julmat) god dricka, årsglöggen var riktigt god !! Sen blev det lite cider och öl. När vi ätit klart spelade vi julklappsspelet, det var första gången för mig och Jokke, skoj. Vi fick ett paket marianne blandat med smaker, ett paket after eight, en tomte, två påsar med lite smågodis.. Så vi lyckades samla ihop en del : )

Nu ska vi sätta igång vänner, sen sova.. upp och jobba sju imorgon bitti suck pust och stön...



 att jag blev lycklig när jag såg vi fått in dessa på ica !!!! Jag har väntat så länge, nu slipper jag åka in till subway och köpa dem, jag älskar den smaken, min favorit.



 ja så kärleksfull är jag ; )

 Lyckas alltid så bra med mina miner : )

 Lite julklappar till julklappsspelet.

 Detta vann vi : )

 Mamma och Josse i en vild disskusion : )

 bättra på sminket är ett måste : )

Nu ska jag sova, natt natt..


Kommentarer
Postat av: hanna

Hehe tack! hade masas problöem med o ens få ut kristyren ur tuben! menmen som sagt de ska ändå sprängas på nyår =P



Ha de bra puss

ja vill ha lösenet såklart om du sätter det :)

KRam

2008-12-21 @ 09:29:28
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka söta tomtemuggar :)

2008-12-21 @ 11:02:02
URL: http://youandmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0