Skärpning !!

Så nu ska jag ta tag i detta och börja skriva här, så mycket jag hinner det vill säga..

Idag är det lördag och det är skönt, fick sovmorgon till kvart i tio och det är alltid skönt. Henrik är iväg och jobbar lite nu på förmiddagen och jag tänkte inte göra alltför mycket. Sen kommer snart pojkarna hit och då blir det full rulle : ) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, med tanke på vädret så är det svårt att komma med någon bra idè.. Det verkligen öser ner. Jag som tänkte ut och gå en lång promenad.. men det får bli en bra film och mys i soffan.

Ikväll är vi bjudna hem till mamma på kräfskiva, ska bli trevligt. Får hoppas jag känner mig bättre då, illamåendet står mig upp till halsen just nu. Men det är ju värst direkt på morgonen.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
Hoppas ni alla får en bra helg.

Krisse, jag saknar dig otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Arvid...

Kul att du börjar skriva här igen!

2008-08-23 @ 14:03:22
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha gravid ellooor?

2008-08-23 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0