Jobb och kalas..

Idag sov jag till 10.20 och det var verkligen skönt, men jag kan inte riktigt förstå varför jag varit trött hela dagen ändå?
Var på kalas hos morfar idag, bjöds på fläskfilè och potatisgratäng och till efterrätt tårta med blåbär & hallon.. Mycket gott, och jag kunde äta trots illamåendet, skönt ! Körde hem vid kvart i fyra, kände att jag behövde vila en stund innan jobbet.. Fattar inte varför med tanke på att jag sovit tillräckligt.. Men iaf kom hem till Henrik vid fyra, ställde klockan på halv fem men snoozade till kvart i.. Arg som ett bi fick jag stressa som en tok till jobbet, tog bilen upp annars hade jag aldrig hunnit. Väl framme vid jobbet hann jag ta en cigg och lugna nerverna lite.. Har varit en lugn kväll och det var skönt.

Imorgon är jag ledig men det är mycket som ska göras under dagen. Ska upp tidigt och dela ut gymnastiklapparna, sista dagen imorgon så jag måste få det gjort oavsett väder, och dem har ju lovat regn, men jag håller tummarna så kanske.. Sen efter det blir det storstädning i lägenheten, som Henrik sa jag fattar inte hur det kan bli så stökigt när du aldrig är hemma? Ja det undrar jag med.. Men jag slänger ju kläder och dylikt överallt så det blir snabbt stökigt.. Så det blir storstädning imorgon, sen på em ska vi in till stan med pojkarna och handla kläder. Dem är hos Henrik hela veckan och det är verkligen mysigt att ha dem små busarna här : ) Barn gör verkligen en på kanonhumör hur man än mår : ) Ska försöka hinna med att göra lite läxa imorgon också, Madde skulle komma en sväng på fm. Sen måste jag hinna ner och sola en sväng med.. Mycket som ska hinnas..

Annars är allt som det brukar.. Ska ta lite bättre tag i träningen, och snart börjar ju gymnastiken och det ska bli skönt. Ska börjar ha pilatesboll, skit skoj !

Nej nu ska jag gå och mysa med min underbara Henrik.

Hoppas ni haft en bra helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0